در بسیاری از مواقع ممکن است کالای مناسب خود را در داخل کشور پیدا نکنید یا با قیمت بیشتری مشاهده کنید؛ در چنین شرایطی بسیاری از مشتریان کالاهای خارجی ایرانی ترجیح می‌دهند خرید خود را از یکی از بزرگترین و معتبرترین سایت‌های آنلاین خرید و فروش بین المللی انجام دهند. سایت Amazon را می‌توان یکی از بزرگترین فروشگاه‌های اینترنتی دانست که با عرضه طیف وسیعی از محصولات در انواع و اقسام مختلف توانسته به انتخاب اول بسیاری از مشتریان تبدیل شود.

سایت آمازون از بزرگترین فروشگاه‎های آنلاین جهان به شمار می‌رود و توانسته در سال‌های اخیر با گسترش تنوع محصولات بسیار موفق عمل کند. شما می‌توانید طیف گسترده‌ای خرید از امازون از لوازم الکترونیکی، نرم افزاری، پوشاک، لوازم خانگی یا هر چیز دیگری را در آن از بهترین برندها و با قیمتی مناسب پیدا کنید؛ اما از آنجا که مشتریان ایرانی به دلیل شرایط فعلی با محدودیت‌هایی مواجه خواهند شد، پیشنهاد می‌کنیم خرید آنلاین خود از سایت Amazon را به گروه تجاری ققنوس بسپارید. شما می‌توانید با خدمات سرویس ققنوس در زمینه خرید از سایت‌های خارجی، کالای مورد نظر خود را به راحتی بخرید و در ایران تحویل بگیرید.

فروشگاه آنلاین آمازون از بزرگترین و معتبرترین سایت‌های خرید و فروش اینترنتی است که توانسته با ارائه طیف گسترده‌ای از محصولات در برندها و انواع مختلف، مشتریان خرید از آمازون زیادی را به خود جلب کند و در چند سال اخیر به پردرامدترین و موفق‌ترین شرکت فروش اینترنتی تبدیل شود. احتمالا شما هم یکی از متقاضیان خرید از سایت Amazon هستید؛ اما با محدودیت‌ها و مشکلاتی مواجه شده‌اید.

خرید بهترین محصول با قیمتی مناسب و کیفیت بالا ممکن است گیج کننده به نظر برسد؛ به همین دلیل توجه به خرید از امازون برخی نکات کلیدی و استفاده از کمک کارشناسان مجرب فعال در این زمینه، می‌تواند خریدی راحت و امن را برای شما رقم بزند. کارگزاران رسمی و کارشناسان ققنوس در تمام مراحل خرید و حمل کالا همراه شما خواهند بود. شرکت بازرگانی ققنوس با ارائه خدمات مختلفی در حوزه‌های خرید آنلاین از سایت‌های خارجی، حمل بار هوایی، دریایی و زمینی و ترخیص کالا در ایران به تسریع فعالیت‌های شما کمک زیادی خواهند کرد و کالا را به بهترین شکل به دست شما خواهند رساند.

شرکت بازرگانی ققنوس از اولین شرکت‌هایی است که در حوزه خرید بین المللی و سایت‌های خارجی فعال می‌باشد و توانسته با سابقه طولانی خود در ارائه خدماتی همچون حمل و نقل هوایی از کلیه کشورها و حمل بار دریایی بسیار موفق عمل کند. اگر قصد خرید راحت و امن از سایت ایبی و فعالیت‌های تجاری را دارید، می‌توانید با کارشناسان ما در زمینه‌های حمل اکسپرس، خرید از سایت‌های خارجی و ترخیص کالا از گمرک در ارتباط باشید.